آشنایی با سینی کابل PVC

آشنایی با سینی کابل PVC

پیش تر در مورد انواع سینی کابل توضیحاتی دادیم و به معرفی آن ها پرداختیم . در این مقاله قصد آشنایی با سینی کابل PVC را داریم. پس در ادامه همراه ما باشید:

سینی کابل PVC چیست ؟

همان طور که قبلا گفته شد, سینی کابل وظیفه هدایت, انتقال و محافظت از سیم ها و کابل ها را دارد. در واقع یکی از انواع سینی های کابل برق است. از سینی کابل PVC اغلب برای کابل کشی های سبک استفاده می شود. مانند: کابل کشی های فیبر نوری. به دلیل وزن سبکی که دارند. همچنین به دلیل آن که کابل ها در زاویه های مختلف قرار گرفته اند, سینی ها تحت هیچ نوع فشاری نیستند و فقط برای انتقال از آن ها استفاده می شود.

سینی کابل PVC قابلیت پشتیبانی کامل از سیستم را برای کابل کشی ها دارد. می توانید سینی های PVC را بر روی دیوار و یا سقف ها نصب نمایید. یکی از ویژگی های بارز این سینی ها نارسانا بودن آن است. از این رو لزومی به نصب آن ها در زمین یا داخل دیوار نمی باشد.

علاوه بر مزیت هایی که گفته شد, سینی کابل PVC  بر خلاف وزن سبکی که دارد, بسیار محکم, بادوام و مقاوم در برابر خورندگی و ضربات است. بنابراین هیچ گونه اختلالی در سیگنال ها به وجود نخواهد آورد.

 

مزایای سینی کابل PVC

·        مقاوم در برابر بخارهای شیمیایی و اسیدی

·        مقاوم در برابر رطوبت زیاد

·        مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی

·        غیر قابل اشتعال

·        تحمل دمایی بالا تا 20 درجه سانتی گراد

·        متنوع در قطعات و اتصالات و تجهیزات

·        نصب آسان و راحت

·        کیفیت بالا

·        طول عمر بالا

·        زوایای صاف

بنابراین از این سینی ها به راحتی می توان در محیط ها و فضاهای باز استفاده کرد. در حالی که از سینی کابل فلزی به دلیل خورنده بدن و دیگر مزایا, در محیط های باز استفاده نمی شد. سینی کابل PVC اغلب در مکان های صنعتی استفاده می شود. علاوه بر نصب راحت موجب زیبایی ساختمان نیز می شود.

ویژگی‌های سینی کابل PVC

به دلیل تنوع در سایز ها و رنگ های این سینی ها می توانید متناسب با سلیقه خود, سینی کابل PVC را انتخاب نمایید. سینی کابل های PVC دارای درهای قفل شونده است. بنابراین نیازی به استفاده از بست ها در هنگام نصب برای ثابت کردنشان نیست.

همچنین این سینی ها به دلیل غیر اشتعال بودن, در هنگام آتش سوزی, گاز HCL آزاد می کند. این گاز از گاز کربن دی اکسید سنگین تر است و مانع از رسیدن اکسیژن به هوا می شود.

یکی دیگر از ویژگی های این سینی ها, نارسانا بودن آن است. بنابراین در صورت هرگونه خرابی جریان برق را عبور نمی دهد و به راحتی کابل ها قابل تعمیر هستند. همچنین با این کار از زخمی شدن کابل ها جلوگیری می کند. توجه کنید که محصولات PVC باید دارای استاندارهای بین المللی باشند. در غیر این صورت برای استفاده مجاز نیستند.

سایز های سینی کابل PVC

·        سایز 80*50

·        سایز 150*60

·        سایز 200*60

·        سایز 250*60

 

 

تماس با ما

آدرس دفتر مرکزی: تهران – خیابان سمیه – نبش موسوی – ساختمان سعید- طبقه 4 واحد 51

تلفکس: 86074195-86074027-86074336

ارتباط در واتساپ : 09335144488

ایمیل:‌ info@elconco.com

Search