نردبان کابل و کاربردهای آن

نردبان کابل و کاربردهای آن

نردبان کابل و کاربردهای آن - از نردبان کابل در بخش های متفاوتی در صنایع مختلف مخصوصا صنعت برق استفاده می شود. به عنوان مثال برای انتقال کابل ها و سیم های برق در سوله ها و کارخانه ها از نردبان کابل استفاده می کنند. کابردهای این نردبان ها بسیار زیاد است. بنابراین نیاز است که پیش از استفاده و یا تهیه این نوع ابزارآلات اطلاعات جامع و کاملی از آن ها داشته باشید. در نتیجه قصد داریم که در ادامه به معرفی آن ها بپردازیم:

نردبان کابل چیست؟

از نردبان کابل برای افزایش استحکام کابل ها بر روی سینی کابل استفاده می شود و از جنس ورق های گالوانیزه است. در اندازه, ضخامت و سایزهای مختلفی تولید می شود. به دلیل اندازه های مختلف کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف دارد.

موارد کاربرد نردبان کابل

از نردبان کابل اغلب در فضاهای مسقف و داخلی استفاده می شود. و سینی کابل بیشتر در محیط های بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد.

نردبان ها باید طبق استانداردهای بین المللی تولید شوند. برای کاربرد در صنایع مختلف باید این نردبان ها طوری طراحی شوند که مقاومت استفاده در شرایط متفاوت جوی را داشته باشند.

وظیفه نردبان کابل پوشش و محافظت از کابل های برق در برابر بروز وقایع احتمالی مانند آتش سوزی است.

نردبان کابل برای کابل های ولتاژ بالا نیز مورد استفاده قرار میگیرد. این ابزار می تواند دمای بالایی که این کابل ها ایجاد می کنند را خنک تر کند و متعادل سازد و باعث جلوگیری از برق گرفتگی و اتصالات مختلف شود.

این ابزار می تواند قدرت هادی و جریان برق را افزایش دهد. به دلیل آن که این ابزار دارای تهویه کامل است و باعث می شود که جریان برق افزایش پیدا کند. این نوع نردبان در مقایسه با سایر نردبان های مشابه فضای کمتری اشغال می کند. از این نردبان اغلب برای سیم کشی های عمودی استفاده می شود.

همچنین به دلیل مقاومت و استحکام بالا و تحمل وزنی بالای نردبان کابل, از آن برای حفاظت از تعداد زیادی کابل استفاده می شود.

در مسافت های طولانی نیز به منظور حفاظت از کابل ها از این ابزار استفاده های بسیاری می شود.

این نردبان ها به راحتی نصب می شوند و نیاز به متخصص ندارند.

توسط نردبان کابل می توانید کابل های متفاوتی را با کمک بست ها محکم کنید. بنابراین از افتادن و پرتاب شدن آن ها جلوگیری کرده اید.

استفاده از این نردبان ها به تعمیرکاران کمک می کند تا کارشان را با تمرکز بالاتری انجام دهند. در نتیجه نصب تعمیر سیم ها راحت تر شده و احتمال خطا و آسیب به تعمیرکاران به میزان خوبی کاهش یابد.

این نردبان ها موجب افزایش طول عمر سیم ها نیز می شود. همانطور که گفتیم تعمیر کار تمرکزش بالاتر می رود و راحت تر تعمیر می کند. بنابراین میتوان مداوم آن ها را سرویس کرد و به طول عمرشان افزود.

مزیت ها

  • استفاده از این نردبان ها از لحاظ اقتصادی به صرفه است. و استفاده از آن موجب صرفه جویی در هزینه ها می شود.
  • به راحتی نصب می شوند. ( فاصله هر دو نردبان از هم 3 متر باید باشد.)
  • انتقال سیم های جدید به نردبان با راحتی انجام می شود.
  • به دلیل آن که در معرض دید هستند و عمودی نصب می شوند به راحتی قابل ردیابی هستند.
  • به دلیل مورد بالا, مکان شناسایی و تعویض سیم ها بسیار آسان می شود.
  • طراحی متفاوت از جنس فولاد ضد زنگ, آلومینیوم, فایبرگلاس و ...
  • استحکام و تحمل وزنی بالا

قیمت نردبان کابل

قیمت نردبان ها به عواملی مانند جنس نردبان, طول و عرض نردبان بستگی دارد. و بنا بر مواردی که گفته شد متغیر است.

 

 

تماس با ما

آدرس دفتر مرکزی: تهران – خیابان سمیه – نبش موسوی – ساختمان سعید- طبقه 4 واحد 51

تلفکس: 86074195-86074027-86074336

ارتباط در واتساپ : 09335144488

ایمیل:‌ info@elconco.com

Search