قیمت لوله های فلکسیبل

امروزه خرید اینترنتی  و قیمت لوله های فلکسیبل روکشدار و بدون روکش که نام دیگر این محصول پرکاربرد  لوله های شلاقی می باشد از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. لوله های فلکسیبل یا شلاقی تولید ملی و وارداتی هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت بسیار متنوع هستند. لازم به ذکر است که با ایجاد کانال ارتباطی بین تولیدکنندگان این محصول پرمصرف و فروشندگان، واسطه ها حذف و هزینه های اضافی حذف می شود. در این مطلب درباره انواع مختلف این ابزار ها و مزایای استفاده از آن ها همچنین نکاتی درباره خرید و قیمت لوله های فلکسیبل برقی مواردی در این خصوص عنوان شده است.

انواع لوله های فلکسیبل

در بازار مربوطه لوله های فلکسیبل ایرانی و خارجی با تنوع بسیار بالایی به فروش می رسد اما با این وجود بازار تولید داخل از رونق بیشتری برخوردار است. توسعه صنعت کشور باعث شده تا لوازمی مانند لوله های فلکسیبل در داخل عرضه و به فروش برسد. نکته دیگر در مورد این محصول داخلی این است که به دلیل کیفیت و قیمت ایده آل، استقبال خوبی از تولیدات داخلی کرده است. در خصوص فرآیند تولید این محصول کارآمد، لازم به ذکر است که از ورق فولادی تولید می شود.

مزیای استفاده از لوله های  فلکسیبل

استفاده از این لوله ها مزایای متعددی دارد. این محصول همه کاره، کارآمد و همانطور که از نامش مشخص است از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است به همین دلیل در شاخه های مختلف برق مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر مزایای این محصول اتصالات با قیمت مناسب و در دسترس است. این محصول پرکاربرد در بازارهای مختلف قیمت های متفاوتی دارد و دلیل این امر عدم آگاهی مصرف کننده از قیمت واقعی است. برای بررسی قیمت لوله های فلکسیبل بهتر است با سازنده یا فروشگاه لوازم برقی صنعتی تماس بگیرید.

انواع لوله فلکسیبل برق

لوله فلکسیبل پوشش داده شده؛ که دارای روکش پلاستیکی از PVC می باشد و به دلیل انعطاف پذیری بالا برای عبور سیم و کابل در داخل و به دلیل روکش آن برای محیط های بیرونی و مرطوب و همچنین نصب این لوله ها نیز کاربرد دارد. کمک گیره هایی که بسته به سایز لوله ابعاد متفاوتی دارند. لوله انعطاف پذیر بدون پوشش؛ این محصول همانطور که از نامش مشخص است فاقد روکش پلاستیکی بوده و دارای بدنه فلزی می باشد بنابراین استحکام و دوام آن در مقایسه با لوله های روکش دار که برای محیط های داخلی استفاده می شود کمتر است. 

⦁لوله فلکسیبل روکش دار یا لوله خرطومی فلزی روکشدار

⦁لوله فلکسیبل بدون روکش یا خرطومی فلزی

⦁لوله فلکسیبل زره دار یا لوله خرطومی فلزی شیلد دار

⦁لوله خرطومی

⦁لوله خرطومی نسوز یا تابلویی

⦁لوله خرطومی پلی آمید

تفاوت لوله خرطومی برق با لوله فلکسیبل چیست؟

لوله خرطومی نسوز برای انتقال کابل های برق استفاده می شود و از پلاستیک فشرده ساخته شده است، اما لوله های فلکسیبل از فلز ساخته شده و محافظت بیشتری دارند.

خرید لوله فلکسیبل

امروزه خرید لوله فلکسیبل به صورت اینترنتی  و آنلاین در اشکال روکشدار و بدون روکش از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد. لوله های فلکسیبل یا شلاقی تولید ملی و وارداتی هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت بسیار متنوع هستند. لازم به ذکر است که با ایجاد کانال ارتباطی بین تولیدکنندگان این محصول پرمصرف و فروشندگان، واسطه ها حذف و هزینه های اضافی حذف می شود. می توان گفت خرید ارزان لوله های فلکسیبل از مراکز تولیدی و عمده فروشان هدف و راهبردی برای فروشندگان لوازم جانبی و قطعات الکتریکی صنعتی و واحدهای تولیدی در این صنعت است. در بازار فعلی صنعت برق که قیمت محصولات بسیار حائز اهمیت است و می توان گفت کاملا رقابتی است، خرید ارزان لوازم برقی صنعتی تاثیر زیادی در توسعه و روند کسب و کار دارد. تنوع قیمت و کیفیت بالایی دارد.

سخن آخر

می توان گفت خرید ارزان لوله های فلکسیبل از مراکز تولیدی و عمده فروشان هدف و راهبردی برای فروشندگان لوازم جانبی و قطعات الکتریکی صنعتی و واحدهای تولیدی در این صنعت است. در بازار فعلی صنعت برق که قیمت محصولات بسیار حائز اهمیت است و می توان گفت کاملا رقابتی است، خرید ارزان لوازم برقی صنعتی تاثیر زیادی در توسعه و روند کسب و کار دارد. تنوع قیمت و کیفیت بالایی دارد.

تماس با ما

آدرس دفتر مرکزی: تهران – خیابان سمیه – نبش موسوی – ساختمان سعید- طبقه 4 واحد 51

تلفکس: 86074195-86074027-86074336

ارتباط در واتساپ : 09335144488

ایمیل:‌ info@elconco.com

Search